همیشه فکر میکردم هرکسی وارد زندگیم میشه برای همیشه باید بمونه. شاید واسه همین بود که هیچوقت از آدمای زندگیم ناراحت نمیشدم و سعی میکردم براشون سنگ تموم بذارم. فکر میکردم باید به هر قیمتی که شده اونا رو نگه دارم. حتا به قیمت اینکه بیشتر وقتم رو براشون بذارم و انرژیمو صرفشون کنم...بارها و بارها اتفاق می افتاد که از رفتارهاشون، حرفاشون و فکراشون میرنجیدم، ولی سکوت میکردم تا اونا رو توی زندگیم نگه د Renegade...
ما را در سایت Renegade دنبال میکنید
برچسب: موزون,خویش, نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 2:49